Повернення та обмін
При першій примірці взуття (для перевірки посадки та комфорту) переконайтеся, що ви носите їх лише у приміщенні, на чистій підлозі. Якщо ви плануєте повернути їх (або вважаєте, що є невеликий шанс, що вам, можливо, доведеться їх обміняти), ми просимо вас утриматися від їхнього носіння на вулиці. Це виключає можливість потрапляння бруду, кіптяви тощо на взуття. Ми не можемо прийняти будь-яке взуття, яке були зношені, розпатлане, випране або якимось чином змінене.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Відповідно до чинного законодавства ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:

- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Ми обміняємо/повернемо гроші за несправний товар, у всіх випадках, крім:

- внаслідок проведення експертизи буде встановлено, що несправності виникли внаслідок порушення покупцем правил користування та/або правил зберігання товару;
- буде встановлено, що несправності виникли внаслідок дій чи бездіяльності осіб, які здійснювали перевезення/доставку цього товару/товарів.
Доставка повернень здійснюється за рахунок:

- покупця, якщо товар робітник;
- інтернет магазину, якщо товар несправний, протягом 14 днів. Після закінчення терміну доставки товару здійснюється за рахунок покупця, гарантійний ремонт проводиться безкоштовно.
Повернення коштів:

- на карту
- грошовим переказом Нова Пошта
Made on
Tilda